vrijdag 28 maart 2014

Haar accessoires

Soms heb ik zin om mee te doen aan een fotochallenge.
Dat heb ik in december vorige jaar gedaan 
en nu ook in de maand maart.

De bedoeling is dat je dan elke dag een foto maakt van
een bepaald onderwerp. Deze zet je op Instagram.
Ben je nieuwsgierig kijk,
dan even op Instagram onder #maerzmomente.

Mijn foto's kun je hiernaast onder het kopje 
Instragram zien, de challenge foto's zijn
de foto's met de polkadot roze achtergrond.

Zo staat er voor vandaag een 'Hippie' foto gepland.
Even denken hoor, wat kan ik dan fotograferen....

Deze haar frutsels, zijn deze niet Hippie!


Ik maakte deze een tijdje geleden van de blaadjes van 
een bloemenketting.  Met lijm plakte ik de blaadjes
in verschillende laagjes op elkaar.
Opgevrolijkt door een roosje en klaar is je bloem!
Door middel van een klein haar elastiekje aan de onderzijde
heb je nu een leuke haar frutsel, in Hippie-style.





Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten