dinsdag 26 augustus 2014

Day 34

Weer een heerlijk begin van deze dag, de warme zon is er weer!
Even lekker in het zonnetje zitten, wat is dat toch anders in Nederland.

Vorige week waren we in het park en zag ik deze boom (magnolia)
met vrucht.
Ik vond het wel een bijzondere boom.
Vandaag zag ik dezelfde boom. En wat ik eerste dacht was dat het een bloem 
zou worden, maar dat wordt het dus niet, dat is het al geweest.
De opgedroogde bloem is nu een vrucht en barst open met rode besjes. 

Op deze foto zie je een vrucht die nog open moet gaan en daarnaast
een vrucht waar de besjes al uit zijn en de vrucht aan het indrogen is.



Tussen de middag hebben we een lekkere salade gehaald bij Subway en
een broodje met kip. Was weer erg lekker!



Wij stonden geparkeerd naast dit bord. Ik had dit nog nooit gezien.
En volgens mij kennen wij dit bord in Nederland niet.



Er moet hier vandaag gestemd worden. Onderweg zagen we verschillende
plekken met heel veel bordjes staan. Je ziet door het bomen het bos
toch niet meer, op wie moet je nu stemmen...




Nou, gelukkig hebben wij daar geen last van, die problemen hebben
we pas weer over 5 maanden in Nederland.

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten