dinsdag 2 december 2014

Day 132

Gisteravond had ik krulletjes gedraaid in het haar van Camy.
Vanochtend zat het vol met krullen, helaas op school waren de krullen al uitgezakt en leek het meer op slag dan krullen. 


Nadat we Camy naar school hadden gebracht zijn we doorgereden naar Florida Hospital.
Daar hebben we mijn dossier opgehaald zodat ik straks in Nederland met mijn huisarts dit kan doornemen en verdere controles kan inplannen.
Maar eerst een kopje koffie, we moeten namelijk wachten op de stukken, deze moeten eerst gescand worden.


En ook maar gelijk even een hapje eten in het vegetarische restaurant.



Na anderhalf uur konden we het dossier ophalen. Een heel pakket met alle documenten en zelfs een cd met de MRI en CAT scan foto's.


We ontvingen nog een lieve kaart van Esther uit Frankrijk, bedankt!


Omdat Camy morgen een voorstelling heeft op school maak ik vandaag alvast een vissengraad vlecht.



Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten