maandag 2 december 2013

Onze week van zondag tot zaterdag

Zondag 24 november

Naar het evenement Flavourites in Amsterdam geweest samen met een vriendin.



Maandag 25 november

Een heerlijke dag op de fiets naar mijn werk. En onderweg kom ik langs deze mooie molen, midden in de stad.  En aan het einde van mijn werkdag heb ik ook nog oog voor detail. Een prachtige verlichte kerstkrans, een super groot model. Wow, deze wil ik ook!



Dinsdag 26 november

Onderweg naar mijn werk reed ik langs deze stapel grofhuisvuil. Ik dacht eerst nog ik rij door, maar besloot toch even te stoppen. Helaas zat er niets bruikbaars tussen en ik had achteraf ook niet te lang moeten twijfelen want nog geen minuut later kwam de vuilniswagen eraan en hup, alle troep was weg!



Woensdag 27 november

Omdat wij als sinds zaterdag internet problemen hebben en ik vandaag mijn thuiswerkdag had, moest ik op zoek naar een plek met Wifi. Gelukkig woont mijn moeder heel dichtbij en ben ik met mijn laptop bij haar op bezoek gegaan.
Daar was alles al heerlijk in warme winterse sferen. Hier een paar sfeerfoto's.






's Middags hadden we de Kleding-Ruil-Party met 11 meiden.
Kijk ze nu eens zitten, allemaal blij en tevreden met hun leukste ruil item in hun hand.
Iedereen heeft zich vermaakt en van ruilen komt in dit geval huilen, nee lachende gezichten!


Helemaal aan het einde van de middag deed internet het weer!


Donderdag 28 november

Een heerlijke ontbijtje gemaakt van 2 eieren en 1 banaan. Als een pannenkoek gebakken en bestrooit met kaneel, sesamzaadjes en cranberry's.



Vrijdag 29 november

Deel twee van de creatieve ochtenden op school.



's Avonds een nieuw en hip idee bedacht om de zak van Sinterklaas eens op te vrolijken.
Dit is het resultaat geworden. Met dikke wol een ketting gehaakt en met textielverharder de letters op de zak geplakt.


Zaterdag 30 november

Cake Herman gebakken! Wat ruikt dat toch lekker in huis.




 's Avonds met een plak Herman op de bank naar de finale van het Juniorsongfestival gekeken.


Zo dat was onze week, op naar een nieuwe week, de week van het Sinterklaasfeest.
Alvast een fijne week allemaal!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten