zondag 22 december 2013

Onze week van zondag tot zaterdag

Zondag 15 december

Samen met mijn moeder naar een voorstelling van de broers Schuurman geweest.

Maandag 16 december

Voor mijn collega had ik een geboortecadeau gemaakt voor neefje Mylo.
Het kaartje mocht niet verknipt mocht worden. Dit is het resultaat geworden.
Kopieën gemaakt en op hard vilt genaaid.




Later op de dag kwam mijn vriendin met een geboortekaartje voor Mick, weer een nieuwe opdracht maken dus, van het weekend aan de slag. Resultaat zien jullie in het volgende weekoverzicht.

Dinsdag 17 december 

Kerstkaarten in de buurt rondgedeeld.














Woensdag 18 december

Camy ging samen met haar vader naar een wedstrijd van AZ kijken.



Donderdag 19 december

Samen met mijn vriendin Chris een bezoek gebracht aan de kringloop.
Daar kocht ik een zak vol met Disney poppetjes.
Ik heb namelijk een leuk idee, projectje pruttelt in mijn hoofd.
Nog even geduld dus ...




's Middags ging Camy met haar klas zingen in het winkelcentrum.



En 's avonds kerstdiner op school, mooi op chic!



Vrijdag 20 december

Voor controle naar de ortho en daar gehoord dat Camy volgend jaar brackets mag i.p.v. haar beugel.
Daar was ze erg blij mee.

Zaterdag 21 december

Naar de film Mees Keet. Erg leuke film!







Zo dat was onze week in vogelvlucht, hebben jullie ook een leuke week gehad?
Volgende week is het kerst, daar hebben we erg veel zin in, tot volgende week!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten