vrijdag 15 november 2013

Cadeautip voor sinterklaas, kerst of verjaardag

Voor Bram had ik dit jaar voor zijn verjaardag een cadeau verzonnen, ook met een beetje hulp van het internet.

Omdat we natuurlijk alles al hebben, dacht ik misschien is het leuk om iets te verzinnen wat we samen kunnen doen.

Ik maakte voor alle maanden van het jaar een envelop en vulde deze met een briefje (A-4tje).
Op het briefje staat een leuk idee om in die betreffende maand samen te doen. De bedoeling is dan op een vooraf afgesproken dag, bij ons de 1e van de maand, de envelop te openen. Dan in die maand een datum afspreken waarop je de afspraak gaat plannen.

Nu zal ik niet zeggen wat ik verzonnen heb, dan is de verrassing voor Bram eraf maar ik geef straks wel een aantal voorbeelden, of ik deze gebruik heb zeg ik niet...

Dit zijn de 11 enveloppen, allemaal voorzien van de eerste letter van de maand. Hier heb ik voor gekozen, maar je kunt natuurlijk ook de maand erop schrijven, verzin wat leuks!


Met een perforator heb ik in alle enveloppen een gaatje geponst en daar door heen een ring met sleutelhanger. Bij ons hangt dit nu aan een haakje, goed in het zicht, zodat we niet vergeten de envelop op de 1e van de maand te openen. Nou ja, Bram dus, het is zijn cadeau.



Voorbeelden:
  • Filmavond thuis of naar de bioscoop
  • Proefles nemen, bijvoorbeeld: indoor skiĆ«n, motorrijden
  • Bezoek aan een museum
  • Dagje naar het strand
  • Lekker uit eten
  • Pizza en ijsjes avond
  • Bezoek een stad
  • Weekendje weg
  • Massage
  • Bezoek een beurs, bijvoorbeeld vakantiebeurs
  • Bestel kaarten voor een wedstrijd
  • Bestel kaarten voor een concert
  • Nodig vrienden uit voor een spelletjes avond
  • Bestel kaartjes voor een dierentuin
Op internet vond ik nog voorbeelden om je verrassing leuk aan te bieden.







Mocht je nu besluiten om niet met het hele gezin iets te ondernemen maar je kindertjes thuis bij de oppas laat blijven, is dit ook nog wel een leuke tip

Een envelop maken voor de kinderen met een leuke verrassing er in.


Als je deze wilt gebruiken, kijk dan even op de volgende site: klik hier

Volgens mij moet dit een geslaagd cadeau zijn voor sint, kerst of verjaardag. Je kunt het zelf nog leuk aankleden om bij elke maand nog een soort kleinigheidje er bij te stoppen.
  • Bij een film-avondje een pakje popcorn.
  • Bij een dierentuin-dagje een boerderijbeestje.
  • Bij een spelletjes-avond met vrienden een dobbelsteen of speelkaarten.
  • Bij een popconcert-avondje een entreeticket.
  • Bij een uiteten-avondje het visitekaartje van het restaurant.

We zijn benieuwd wat jullie ervan maken en of jullie het net zo'n leuk idee vinden als wij dat vinden.
We horen het graag. Succes met organiseren!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten