zaterdag 16 november 2013

Geboorteslinger Theun

Een vriendin van mij heeft met mij de afspraak dat ik de geboorteslingers maak voor haar bedrijf.
Deze slingers worden dan als geboortegeschenk gegeven aan relaties van haar bedrijf.

Inmiddels heb ik er al een paar gemaakt en ik krijg leuke reacties.

Dit keer is er een jongetje geboren en hij heeft de naam Theun gekregen.

Op de linker foto (onderaan) is ook te zien hoe de slinger wordt verzonden of afgeleverd. Ik pak de slinger namelijk in als een toffee snoepje!



Wil jij ook zo'n leuk geboortecadeautje aan iemand geven? Ik maak deze slingers ook in opdracht.

Neem dan contact op (zie hiervoor de contactgegevens aan de rechterkant) om de mogelijkheden voor de slinger te bespreken. 
Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten