donderdag 21 november 2013

Kringloop

Vandaag weer met mijn vriendin naar twee kringloopwinkels geweest. We gingen op de fiets want het was mooi weer, het regende niet. Maar oei oei oei wat was het koud, brrr.

Ik heb weer goede zaken kunnen doen, mijn mandje zat aardig vol dit keer.

Laten we beginnen met de kerstspulletjes. Dit jaar wil ik een roze kerstboom, nou ja de accessoires dus, de boom is natuurlijk groen, of wit als ik mijn houten kerstboom ga gebruiken.

Deze items zijn allemaal in roze tinten, het is een begin, voor een volle boom heb ik nog wel wat dingen nodig.


Toen vond ik bij de boekenafdeling dit lekkere Tortilla & Wrap boekje, waarschijnlijk ga ik in het weekend hier iets uit maken, wij zijn gek op tortilla's namelijk.
En mijn vriendin kwam met het boek Vijftig tinten grijs. Volgens mij heeft iedereen dit boek al gelezen, behalve ik. Ik heb namelijk geen zin om daar 15 euro voor uit te geven. En nu voor een mooi prijsje, kan ik het alsnog lezen. Ik ben zeer benieuwd. Heeft iemand die dit boek ook nog niet gelezen heeft misschien interesse om dit boek na mij te lezen?


Het duurt nog wel even maar de kerst staat zo al weer voor de deur. Daarom dacht ik, laat ik deze mooie schaal eens meenemen om dit jaar de oliebollen op te serveren. Misschien ga ik ze in een gekke bui ook nog wel zelf bakken, namelijk nog nooit gedaan.


De twee playmobiel poppetjes zijn voor een surprise voor school.

Bij de tierlantijntjeshoek kwam ik dit leuke bekertje tegen speciaal voor lepeltjes, ik was gelijk verliefd op dit dingetje, voor 50 cent kon ik het niet laten staan.



En als laatste dit joggingstof-blauw-kleurige colbertjasje. Ik ben gek op dit soort jasjes, het zit gewoon heerlijk. En het is een hele mooie kleur, niet zo gewoontjes en dat vind ik juist wel leuk.


Nou, dat waren de vondsten van deze week, best wel leuk toch? Gaan jullie ook wel eens naar de kringloopwinkel?

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten