woensdag 3 september 2014

Day 42

Op een terrasje met een kopje koffie en thee hebben we de kaart van de omgeving van Orlando even bekeken.
Het gebied, aangegeven met de pijl, is trouwens het gebied waar Camy op school zit.
Omdat we niet de hele week willen shoppen maar ook andere dingen in Florida willen zien, zijn we op zoek naar andere activiteiten rondom Orlando.
Er is genoeg in de omgeving te doen.
Zo willen we nog een keer onder schooltijd naar het Art Museum.



Na de koffie zijn we naar de kringloopwinkel gereden.


Deze stoel heb ik gekocht voor op de slaapkamer.
En ik zag nog twee andere dingen die ik wel heel leuk vond maar niet praktisch vond om in ons huis te zetten of mee te nemen in de koffer naar Nederland.



De lamp van het zwembad moest vervangen worden. Dus Bram was zo stoer om deze klus onder water uit te voeren. Omdat hij onder water moest blijven hield ik met mijn hand zijn hoofd onder water. Samen dus dit klusje geklaard, hihi. Nu kunnen we dus ook weer 's avonds zwemmen.




Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten