donderdag 4 september 2014

Day 43

Vandaag komt er een bedrijf die al het gaasdoek van onze kooi in de achtertuin gaat vernieuwen.
Omdat dit bedrijf om 08:30 zou beginnen, moest ik vandaag thuis blijven om het bedrijf op te wachten.

Bram en Camy gingen dus alleen richting school.


Ik was dus vanaf 07:00 alleen thuis, wel vreemd en zeker ongezellig.
Na mijn ontbijtje ben ik maar een rondje in de wijk gaan lopen, het was nog heerlijk rustig en
met het zonnetje erbij, toch ook wel een beetje genieten.

Hier zie je de muur met de naam van onze wijk, die bij de ingang van de wijk staat.


En dit ben ik, met het zonnetje in mijn rug, hallo!


En zo ziet een deel van onze wijk eruit, allemaal pastelkleurige huizen.


En ondanks dat het een woonwijk is, is er toch nog kans op overstekend wild.


Snel naar huis gewandeld om de mannen op tijd op te vangen.
Het werk kan beginnen, vanavond hebben we weer een heerlijke nieuwe, dichte kooi!



En dit wilde ik jullie nog laten zien, de slaapkamer van Camy met de gescoorde spulletjes uit de kringloop.
Sprei, twee kussen hoesjes in knalroze en een langwerpig kussentje. Leuk toch!


Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten