zondag 14 september 2014

Day 53

Vandaag nuttigen we ons ontbijtje bij de Waffle House.

Wat zullen we eens nemen, er is zo veel te kiezen, gelukkig gaat er al een heleboel niet door,
want 's morgens vroeg eieren en spek, nee dat is niets voor mij.


Camy en ik namen allebei een heerlijke aardbeien waffel.
Extra dik, dus we zaten super vol, genoeg gegeten voor de hele dag!
Nou ja, je kent ons, vol voor de ochtend dan ;-)



Na het ontbijtje zijn we doorgereden naar het Disney sportterrein.
Op dit terrein wordt af en toe een potje honkbal, tennis of atletiek gespeeld.
Dit keer was er een honkbalwedstrijd bezig, maar helaas al bijna afgelopen, dus hebben we geen kaartjes gekocht om te kijken, maar gewoon even een rondje gelopen op het terrein.



Daarna mocht ik voor het eerst tanken, echt een klusje wat ik niet leuk vind. Dat komt ook omdat je goed moet lezen (ivm betalen) en daarna de juiste slang in de auto stoppen. Het klinkt vrij simpel maar ik heb er een hekel aan. Dit keer moest ik het klusje van Bram en Camy uitvoeren, ze lagen helemaal in een deuk. Oja, ik heb vandaag trouwens ook alles gereden. Ook zo'n klusje waar ik helemaal niet blij van word, ik zit liever naast de bestuurder dan dat ik zelf rij. Maar oké, ik ga het proberen en het ging best goed in zo'n mega grote bak.

Kijk eens hoe trots ik ben, haha!


Oja, we hebben ook nog een kleine yardsale bezocht. Eigenlijk vind je deze in het weekend bijna op elke hoek van de straat. We skippen er best wel veel, want ja wat hebben we nog nodig.....
Dit keer wilden we toch even kijken. We kochten een heel leuk spelletje.





Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten