donderdag 2 oktober 2014

Day 71

Oke, onze kleine mini vakantie zit er weer op, we hebben heerlijk genoten van deze 5 lange vrije dagen.
Camy is vandaag weer naar school en wij hebben zin in een potje golf.
Omdat Bram van de week jarig was, had hij een coupon gekregen van een golfbaan in Sandford.
Hij was uitgenodigd om een gratis rondje te komen golfen, een 18 hole course.

Nou, daar zitten we hoor, in het golfkarretje, dat was namelijk verplicht. En achteraf best lekker, heerlijk crossen over de course. Dat mocht ik doen, ik was dit keer weer de caddy.


Af en toe moesten we de weg oversteken, want ook deze baan ligt in een woonwijk.


We speelden samen met nog twee andere mannen, zij konden ons dus mooi de weg wijzen. 


Ik zit hier achter het stuur en moet natuurlijk ook de score bijhouden, pffff drukke baan hoor.


En foto's maken van mijn Tiger Woods.


Het was prachtig weer, we begonnen met een zonnetje om 10:00 uur en in de loop van de middag kwamen er een paar wolkjes bij waardoor het zeer goed te doen was, anders was het veel te warm geweest.


Kortom een geslaagde dag, voor mij volkomen nieuw, een hele dag golfen.
We vertrokken om 10:00 en om 14:00 uur waren we klaar. Wat een sport zeg!
Kijk zo zag ons karretje er uit, coole chauffeur hè!




Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten