donderdag 9 oktober 2014

Day 78

Jakkie, wat is dat nu? Rij eens achteruit. Ik open de autodeur en ja hoor, een slang, dacht ik het niet.
Gelukkig voor mij, jammer voor de slang, is het diertje dood. Ik wil er toch even mee op de foto, gewoon omdat ik het toch wel een vreemd idee vind dat hier in deze omgeving waar wij nu wonen slangen rond kruipen. Volgende keer toch even voorzichtig zijn met de vuilnisbak pakken, je weet maar nooit.


Bij Einstein Bros Bagels haalden we dit keer ons ochtend kopje thee en koffie. We namen er ook nog een heerlijke bagel met jam bij. Smullen maar, wederom weer op het terras in de schaduw, heerlijk.


We moeten nog twee nieuwe stoelen vinden voor in het huis, omdat de stoffen stoelen die we nu hebben een beetje vaal worden en niet meer goed schoongemaakt kunnen worden. Bij Walmart hebben ze leren kuipstoeltjes in de aanbieding. We kunnen ze wel online bestellen maar we willen ze eerst even zien in de winkel en dat kan pas na 16 oktober, even wachten dus.


Er is nog een winkel waar we nog niet naar binnen zijn geweest en toch wel even willen kijken of daar misschoen ook nog leuke stoelen te koop zijn. We reden naar HomeGoods. Een geweldige winkel vol met hippe items voor je huis. Jammer genoeg heb ik alleen stoelen nodig, dus mocht ik alleen maar kijken naar andere dingen en niets kopen...


Waaronder bijvoorbeeld deze mega grote tas. Super leuk voor je spulletjes voor als je naar het strand gaat. Maar ja, heb het niet echt nodig, dus teruggehangen, tasjes thuis genoeg.


Bij een boekenwinkel hebben we even tijd genomen om de laatste tijdschriften door te nemen, Bram bij de sportboekjes en ik bij de woonboekjes. Ik wil je ze allemaal hebben!!!


Tussen de middag hebben we weer een lekker chinees hapje gegeten, mie met kip, broccoli en loempia. Lekker hoor!



Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten