woensdag 15 oktober 2014

Day 84



Heerlijk geslapen in mijn nieuwe kamer, alleen heel vervelend dat ze je om de 4 uur wakker maken voor een bloeddrukmeting en een algemene check (geen tekenen van nog een tia).

Ik kreeg te horen dat ik rond 14:30 ingepland was voor de TEE test, dus dat betekende tot die tijd geen eten en drinken, echt helemaal niets.... alleen een slok water voor mijn medicijnen.

Van de zuster ontving ik een formulier wat ik moest ondertekenen voor de test. Daar stonden allerlei dingen in die eventueel mis zouden kunnen gaan. Ik dacht, nu ga ik die test helemaal niet doen. En waar teken ik eigenlijk voor. Ook omdat er boven aan het formulier surgery stond. Ik dacht ze gaan me toch niet opereren. Ik wilde het formulier niet tekenen en zei dat ik wilde wachten tot Bram er zou zijn. Dan kon hij het formulier toch nog even goed doorlezen, zijn engels is stukken beter. Oké dat mocht, pffff.

Nog geen half uur later kwam de zuster mijn kamer binnen met de telefoon, de dokter aan de lijn, hij wilde mij spreken. Waarom ik niet wilde tekenen? Ik heb hem uitgelegd dat ik enorm bang ben en dat ik nog twijfel. Hij heeft mij toch weten om te praten, dit is zijn dagelijks werk en het gaat altijd goed, vertrouw op ons en je zult er geen spijt van krijgen. Je zult er niets van voelen, het gaat onder verdoving. Ja lekker praten, maar die slang moet ik toch doorslikken anders komt deze nooit in mijn keel..... Met veel moed heb ik dan toch maar het formulier getekend, zonder dat Bram het gelezen heeft. 

Camy en Bram waren inmiddels weer op bezoek en ik had verteld via de what's app dat ik een eigen kamer had en dat zijn konden blijven slapen. Dus neem slaapspulletjes mee!

We hadden een heerlijke stoel en ruimte om ons te vermaken. Ik lig in bed (soms samen met Camy) en Bram kijkt op de computer of kijkt tv, wachten tot de het uur van de test....


Tegen 14:00 kreeg ik te horen dat de test niet door ging want er was wat tussen gekomen.
Ik was eigenlijk best wel opgelucht, want ik zit enorm tegen de test op. Ik wil geen slang in mijn keel!!!

Opgelucht heb ik toen maar een lekker soepje en nog wat fruit besteld en rustig het bericht van de dokter afgewacht.

Hij kwam mij vertellen dat de test voor morgenochtend gepland stond, al om 10:30 uur.  Dat is mooi, dan hoef ik niet zo lang nuchter te blijven en niet de hele dag te wachten.

Op naar morgen!



Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

1 opmerking:

  1. Heel veel succes morgen!!
    We zullen voor je duimen dat het meevalt.
    Gr Manja

    BeantwoordenVerwijderen