donderdag 30 oktober 2014

Day 99

Vandaag weer voor het eerst thuis geslapen, best wel lekker, blij dat ik weer in mijn eigen bedje lig.
Bram brengt vandaag Camy alleen naar school, kan ik nog een beetje rustig aan doen.
En wat is er heerlijker dan wakker worden met een zonnetje. Het is hier nog vroeg, ongeveer 7 uur, maar de zon doet al aardig zijn best. Dit soort weer helpt toch wel erg goed om snel beter te worden.


Voor de rest van de dag lekker rustig aan gedaan.

Tegen de tijd dat Camy thuis kwam had ik zin om iets te gaan freubelen.
Ik pakte de hele oude Singer naaimachine, die ik nu te leen heb gekregen van Carole, en zat nog even lekker buiten te knutselen. Het is hier ook 's avonds nog zo lekker zacht en zwoel weer.


Camy was haar huiswerk aan het maken.


En Bram was binnen in de keuken bezig. Goh, wat ziet dat er gezellig uit, toch nog een beetje herfst/winter gevoel.




Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten