maandag 3 november 2014

Day 103

We wilden al een heel tijd de Whole Food winkel bezoeken. We hadden er veel over gehoord en wilden graag zelf ook een kijkje nemen. 

Nou, vandaag stond dat op het programma.

Een super gezonde winkel met veel biologische producten en veel producten uit andere landen. Gewoon leuk om zo'n winkel eens te zien, weer heel anders dan bijvoorbeeld de Walmart.

Je kunt er ook heerlijk vers eten halen en dit als lunch of diner eten, buiten op het terras.
Wij kochten dit keer heerlijke energie reepjes, gemaakt van onder andere honing, amandel en chiazaad.
Met een bakkie koffie en thee erbij, heerlijk smullen!


En we kochten nog twee zakken zoete aardappel chips, goh dat is zo lekker en deze is zonder zout, dus prima voor mij.


Ook verkopen ze verse nootjes, zonder zout, lekker! We hadden dit keer trek in pistache nootjes.


Om 16:00 uur reden we met Camy langs een winkeltje voor een lekker ijsje, medium size.
Uh, nou genoeg voor 3 dagen zou ik zo zeggen, jeetje wat een bak ijs zeg!


Bij thuiskomst lag er een groot pakket in de brievenbus. Dit was het pakketje wat mijn zus al 6 weken geleden voor mij op de post had gedaan voor mijn verjaardag. Omdat de plaatsnaam niet meer leesbaar was op de envelop heeft het wat langer geduurd.
Maar het was het wachten waard, een leuk kleurboek voor volwassenen, leuk! Bedankt Tally, daar ben ik heel blij mee.



Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten