donderdag 6 november 2014

Day 106

Vandaag moet ik voor controle bij de hematoloog zijn. De afspraak stond om kwart voor twee en om de tijd door te komen reden we naar een winkelplaza dicht in de buurt van deze afspraak.

Daar heb ik gezellig met mijn zus koffie gedronken. Wel via internet, maar het voelde heel dichtbij.
Allebei aan een heerlijk kopje thee.



Daarna zijn we nog een rondje gaan lopen in deze winkel.


Dit is het symbool van Target, deze winkel was een super Target, dus lekker lang geslenterd.

We kochten heerlijke amandelen, lekker om te snoepen.


Dat bracht mijn zus ook op een idee, dus zaten we later samen aan de nootjes.


Ik liet haar nog even deze roltrap zien voor winkelwagentjes. Dit hadden we begin deze reis ook al gezien, maar het blijft toch boeiend dat ze zoveel dingen hebben om het jezelf gemakkelijk te maken. Kennen we dit systeem in Nederland, ik heb het nog nooit daar gezien, jullie?



Bij de arts kreeg ik goed nieuws te horen, hij vond mij er veel beter uitzien. Dat was al een mooi compliment om mee te beginnen. Daarna namen we de testen door die ik 2 weken geleden had gehad.
Deze waren allemaal normaal, dus niets aan de hand. Het enige en dat wist ik al was dat mijn B12 gehalte erg laag was. Daarvoor heb ik een B12 shot gekregen en moet daar voor nog 2 keer terugkomen. Ook is er weer wat bloed afgenomen om de waarde voor de volgende keer met elkaar te vergelijken. Ik word dus goed in de gaten gehouden.

Op de terugweg reden we langs de Goodwill store, waar alle ellende 3 weken geleden is begonnen.
Ik voelde mij erg goed, na het mooie nieuws van de dokter, dus besloot door te zetten om deze winkel weer te bezoeken. Ik zat er namelijk erg tegen op, het idee dat als ik de ruimte weer zou zien, het weer zou gaan gebeuren. Ik denk dat de Lotto winnen, meer kans zou hebben, maar ja, zit tussen je oren hè!
Maar het ging goed en we hebben lekker gelopen en rondgekeken, zo dat kunnen we ook weer afsluiten.


Ik kon het natuurlijk niet laten en kocht nog deze mand, te leuk om te laten staan voor 2 dollar.


Bij thuiskomt lag er nog een heel lief kaartje in de bus van mijn collega's. Ontzettend bedankt voor deze lieve kaart, heel leuk om al jullie kleine verhaaltjes te lezen, dat doet mij GOED!



Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten