maandag 10 november 2014

Day 110

Het is maandag, een nieuwe schoolweek gaat weer beginnen.
Hier zitten Camy en ik klaar om naar school te gaan, het is 7 uur in de ochtend.


Omdat mijn vitamine B12 gehalte erg laag is, heb ik deze ochtend een egg muffin gehaald bij
Mc Donalds.
Dit vind ik eigenlijk helemaal niet zo lekker, maar ja, ei, kaas en vlees is toch wel goed voor je.
En dit eet ik echt normaal gesproken heel weinig, eigenlijk bijna nooit.


Daarna zijn we doorgereden richting Sanford.
Daar kwamen we deze trift store tegen, echt nog een hele oude. Helaas niets kunnen vinden.
Alleen het ontdekken van deze winkeltjes en het rondlopen is al heel leuk om te doen.


Onderweg zagen we ook nog deze struisvogel boerderij.



Bij Home Depot moesten we nog een artikel kopen en we liepen even langs de kerstafdeling.
Oh, ze hebben zulke leuke dingen. Nog even en dan staan de straten hier vol met gekleurde lichtjes.
Tegen die tijd zetten we dat wel op de foto voor jullie. Je kijkt hier echt je ogen uit.


Bij thuiskomst lagen er nog drie leuke kaarten in de mailbox, bedankt collega Esther en Moessie!



Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

1 opmerking: