donderdag 20 november 2014

Day 120

Vandaag weer even gewacht in de auto bij school, tot dat het grootste gedeelte van de ouders weer weg is.
Wij zitten dan altijd nog even lekker in de auto te internetten en te genieten van alle ochtend hectiek.

We genieten ook van alles om ons heen.
Ik blijf het leuke beestjes vinden, in Nederland is echt heel moeilijk te spotten in het bos, maar hier struikel je zo wat over de eekhoorntjes.


Nadat alle drukte bij school voorbij is, zijn we naar Starbucks gereden.
Daar hebben we een heerlijk warme tortilla met spinazie en feta gegeten.


Op het blaadje kun je zien dat ik hier Sophia heet. Ik weet niet waarom, ik leg de klem-toon misschien verkeerd, maar elke keer als ik mijn naam zeg, dan schrijven ze Sophia.
En bij Bram is het altijd Brian. Dus we gaan voortaan als Brian en Sophia Mc Lane door het leven.

Bram zit heerlijk een krantje te lezen met een kopje koffie, wat is het toch gezellig druk bij Starbuck. 


's Middags had ik nog een controle bij dokter Barot. Alles zag er goed uit.
Nog even een B12 shot gehad en er is nog een bloedmonster afgenomen.
Nu nog 1 keer terugkomen voor controle.
Gelukkig gaat het goed, ik ben zo blij!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten