donderdag 14 augustus 2014

Day 22

Vandaag begonnen Bram en ik onze dag met kaartjes bestellen voor
de wedstrijd van aankomende zondag in Tampa.

De Rays tegen de Yankees, oh Bram is zo blij!


We kwamen ook nog dit postkarretje tegen, zo'n schattig autootje.
Kennen jullie de tekenfilm van Peter Post, oh zo schattig, daar doet mij
dit aan denken.

Hier even een selfie voor de mensen die mij missen ;-)
Ik zit te wachten op een bankje op het schoolterrein.
Even heerlijk in het warme zonnetje!


's Avonds is het hier ook nog zo lekker qua temperatuur.
Ik kan het niet laten om dan nog eventjes buiten
te zitten voordat het donker wordt.
Rond 20:30 begint het te schemeren en
om 21:00 is het echt wel donker.
Heerlijk met mijn eerste Engelse boekje,
sinds jaren, buiten een stukje lezen.


Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten