donderdag 21 augustus 2014

Day 29

Zoals bijna elke dag, beginnen we ook deze dag met een half uurtje
scrollen op onze iPhones
Wij blijven nog even op het schoolterrein hangen, terwijl iedereen
gehaast wegrijdt. 
Op een heerlijk bankje in het zonnetje, nemen we de laatste
berichtjes van Facebook door en lezen we onze mail.


Ik zag deze heerlijke snoepjes (amandelnootjes) bij Walmart liggen.
Even testen of ze net zo lekker smaken als ze eruit zien


En we moesten ook deze mini donuts natuurlijk een keer proberen.


We bezochten ook nog een nieuwe winkel, At Home.
Hier hebben we lekker rondgelopen, ideetjes opgedaan en
we moesten lachen om de kerst spullen.
Buiten is het bloedheet (37 graden) en binnen 
staan kerst spullen!
Wat vinden jullie van deze kerstbomen, gezellige kleurtjes toch!




Tussen de middag hebben we een lekkere salade gehaald bij 
McDonalds. We zijn ondertussen verslaafd aan de salades van
Wendy's en McDonalds.


Bij een bezoek aan een sportzaak zag ik deze Nike's staan.
Ik wil namelijk nog nieuwe gympen kopen maar weet nog niet welke.
Deze vind ik in ieder geval leuk, nu nog even rustig verder kijken 
wat er nog meer te koop is. Misschien ga ik deze wel kopen als 
ik verder geen leuke meer zie.



Bij thuiskomst werd nog even de mailbox gecheckt en wat denk je!
We've got mail, yes!

Oh, zo leuk om post te ontvangen.

Bedankt mama, Esther en Michele.
Jullie kaartje is inmiddels onderweg.


Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten