woensdag 20 augustus 2014

Day 28

Deze schoolbus staat de hele week al naar mij te lachen.
Kom op de foto, kom op de foto met mij, hoor ik zachtjes
roepen als we Camy bij school afzetten.


Dus vandaag heb ik gedaan wat ik al een tijdje
wilde doen, op de foto met deze schoolbus.
Deze schoolbus wordt alleen gebruikt voor schooluitjes.
De kinderen worden hier namelijk gebracht door hun ouders
met de auto. 
En gisteren zag ik trouwens een moeder op de fiets.

Bij het verlaten van het schoolterrein kwamen we deze
vreemde vogels tegen.
Ja wel, de bekende kraanvogels.



We moeten deze week, nee we willen deze week een beslissing maken
wat we gaan doen in ons huis.
Vloerbedekking, tegels of hout/laminaat.

Vandaag brachten we weer een bezoekje aan de twee grootste
doe-het-zelf zaken, Home Depot en Lowe's.


Nu staat alles op papier en is het een kwestie van kiezen,
welke optie past het best in ons budget.

Tussen de middag hebben we een heerlijk bordje Japans
eten besteld, het was heerlijk.


Camy kwam vandaag thuis met haar eerste verdiende ster!
Als ze vijf sterren heeft,  deze kan ze verdienen door niet
te laat te komen, al haar huiswerk te maken en gedragen tijdens de lunch,
dan mag ze op een bepaalde dag haar Wild Cat shirt aan naar school
i.p.v. haar school polo shirt.


Het is een soort beloning voor kinderen en het schijnt te werken,
we zullen zien!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten