woensdag 27 november 2013

Geboorteslinger Melissa

Zo, als allereerst een zucht van opluchting, internet op de computer doet het weer! Bijna 5 dagen zonder, ook wel best lekker, maar ook wel weer onhandig. Want ik heb nog zoveel leuke dingen te bloggen en dat loopt dus nu 5 dagen achter. 

Via mijn werk krijg ik ook af en toe nog wel eens een opdracht, dus niet voor een bekende collega maar voor een afdeling, in dit geval vestiging Utrecht.

Een onbekende collega gaat deze slinger als geboortecadeau krijgen.

Het is een slinger in de tinten hard roze met wit geworden.

En het meisje heet Melissa!





Wil jij ook zo'n leuk geboortecadeautje aan iemand geven? Ik maak deze slingers ook in opdracht.

Neem dan contact op (zie hiervoor de contactgegevens aan de rechterkant) om de mogelijkheden voor de slinger te bespreken.

Binnenkort wil ik ook de naamslingers aan jullie laten zien. Ik heb namelijk een lettermachine uit Amerika meegenomen waarmee je hele leuke figuren maar ook letters kunt ponsen. Zo'n slinger is natuurlijk ook leuk om cadeau te geven. Of leuk om thuis op te hangen, voor de kinderkamer met de namen van de kids of gewoon voor jezelf met een leuke tekst, bijvoorbeeld Sint en Piet of Merry X-mas.
Binnenkort dus meer hierover.

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten