donderdag 14 november 2013

Kringloop

Eén keer in de week ga ik samen met een vriendin naar de Kringloop. Dat kan in de buurt zijn maar als het slecht weer is of als we zin hebben in iets anders dan de buurt-Kringloopwinkels, dan pakken we de auto.

Nou, vandaag was ook zo'n dag, regen dus, wij dus samen in de auto op pad.

Dit is wat ik gescoord heb. Ja, ik noem het scoren want het blijft een sport om leuke dingen te vinden.

Eerst even laten zien wat ik niet meegenomen heb, maar wat ik wel heel leuk vond.
Dit kleine lichtgrijze kaarshoudertje is heel schattig, maar het heeft helaas geen plekje in mijn huis gekregen.


Dan deze knal gele handtas. Ik vind deze zo leuk en ik word er vrolijk van. Ik twijfel of ik deze nu al zou gaan gebruiken of bewaar voor volgend jaar als we naar Florida gaan.


Bij de sieradenhoek, zag ik deze drie zilverkleurige armbandjes met bedeltjes. Ik heb nogal last van brede handen dus niet alle armbanden pas ik. Deze drie gelukkig wel en ze rinkelen zo leuk!


De laatste tijd ben ik verzot op smoothies en om niet steeds dezelfde smoothie te maken dacht ik dat dit boek mij misschien meer inspiratie kan brengen. Ik zag al een paar bijzondere smaakjes, als het lekker is laat ik het weten.


Daarnaast nog een paar cadeautjes voor de komende feestdagen, maar deze kan ik natuurlijk nog niet laten zien, dat is een verrassing


Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten