vrijdag 22 november 2013

Wat eet jij 's morgens?

Ik ben gek op lekkere gezonde ontbijtjes en af en toe vind ik weer iets nieuws op internet.




          



Natuurlijk is niet alles lekker of makkelijk te maken maar meestal geef ik er dan mijn eigen draai aan.

Een tijdje geleden kwam ik op het kanaal van Bree loves beauty, zij inspireerde mij voor het maken van mijn nieuwe ontbijtjes.


Amazing Almond Smoothie
ongeveer 1 kopje/glas amandelmelk
1 banaan
1 theelepel amandelboter (ongeveer hetzelfde als pindakaas maar dan gemaakt van amandelen)
2 ijsklontjes
kaneel

Very Berry Parfait
Yoghurt 
handvol bessen, aardbeien, frambozen
handvol nootjes




Banana Pancakes
1 banaan
2 eieren
alles prakken en bakken als een pannenkoek, serveren met kaneel en fruit




Kijk maar eens op haar youtube kanaal en misschien krijg jij ook zin en trek om haar ontbijtjes of lunch een keer te maken.

Eet smakelijk!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten