dinsdag 7 oktober 2014

Day 76

Vandaag gaan we bij Ikea een nieuwe hoes voor onze stoel kopen.
De hoes die er nu om zit wordt een beetje smoezelig, het is tijd voor een nieuwe frisse look.
Uiteraard kom je bij Ikea nooit uit de winkel lopen met de spullen die je op je lijstje hebt staan, maar altijd met meer. Zo ook dit keer.
We besloten om ook maar nieuwe mokken mee te nemen. Oeps, niet laten vallen hoor.
Wel dus!


En dit zat uiteindelijk bij de kassa in ons karretje.


Naast Ikea zit de Millenia Mall, een super mooie Mall. We hebben een rondje gelopen, maar voor de rest niets gekocht.
Hier is een foto van de ingang van de Mall, het lijkt wel de binnenkant van een hotel, ja ik vind het wel mooi.


Bij Panda Express kochten we onze lunch. We hadden trek in iets anders dan fastfood.
Dit is natuurlijk ook wel een vorm van fastfood, maar toch iets gezonder.
En het is heerlijk. Noodles met zoete honing saus met sesamzaadjes.



Onderweg naar huis kom je soms de gekste auto's tegen, alles kan en alles mag hier op de weg rijden.
Ik ben soms te laat met foto's schieten. Deze foto kon ik nog net maken en wil ik met jullie delen.
Een kleine pick-up, hahaha, ik denk dat ik een trappetje nodig heb om überhaupt in te kunnen stappen.


Hier staan momenteel alle kaartjes die wij van jullie ontvangen hebben.
Op de dikke plank heb ik wasknijpers geplakt en daar heb ik alle kaartjes tussen gedaan.
Staat erg gezellig en wij zijn ook heel blij met jullie kaartjes.


Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten