zondag 12 oktober 2014

Day 81

Wat een leuke dag was het gisteren, ik heb enorm genoten van mijn verjaardag.
Ik hoefde namelijk helemaal niets te regelen, die dingetjes die je normaal gesproken voor een verjaardag moet regelen, had ik dit keer niet, er kwam namelijk geen visite. Dus een heerlijke verjaardag zonder zorgen maar wel met ontzettend veel lieve berichtjes van jullie.
Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes!



De rest van de zondag hebben we lekker geluierd en Camy heeft haar huiswerk gemaakt.
Rond de klok van 16:00 uur reden we naar de golfclub. We moesten immers controleren of de golfclubs wel oké waren, die Camy voor haar 12,5 jarige verjaardag had gekregen.


Met behulp van Bram ging het best wel goed, het is het begin, we komen vast nog wel een keertje terug, gaan we weer oefenen.








Tijdens het oefenen heb ik maar even met mijn telefoon gespeeld, tijd voor een selfie.
Dat golfen is niets voor mij, ik kijk liever. En ach wie weet ga ik het misschien toch een keer leuk vinden, maar dan wel met dit temperatuurtje en niet met kou en wind.



Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten