zondag 19 oktober 2014

Day 88

Elk stap vooruit is er een en omdat te versnellen stelden we voor om vandaag even naar de oren van Camy te laten kijken.
Haar oren begonnen steeds meer te ruiken en ze kreeg ook nog een loopoor.
Ik had geen zin om te wachten toch het echt fout zou gaan met haar oortjes en dat soort dingen gebeuren natuurlijk altijd 's nachts, de pijn en zo. 
Dit wilden we voorkomen en besloten, nu ik weer thuis ben, om met Camy naar het ziekenhuis te gaan. De twee afspraken bij het walk-inc center verliepen niet zoals wij dat gewenst hadden.
Dus wij naar het ziekenhuis in Davenport, Heart of Florida. Hier kun je namelijk zonder huisartsenpost gewoon het ziekenhuis binnen lopen en je klachten melden.
Daar werden we binnen een uur geholpen en kregen we een soort antibiotica voor in het oor en een allergiepil. Dit alles moet binnen 7 dagen verholpen zijn. Oké, beginnen maar, op naar huis.

Helaas werden we bij het verlaten van het ziekenhuis tegengehouden omdat we nog moesten betalen.
Ahum, alstublieft 1300 dollar voor consult graag. Hoeveel zeg ik? 1300 dollar, toe maar! Nou, daar gaan we weer, Unive bellen..... Gelukkig is de alarmcentrale 24 uur bereikbaar en met wat heen en weer gebel konden we na nog een uurtje wachten het ziekenhuis verlaten. En werd de rekening door Unive betaald.

Eerst even langs CVS om de medicijnen op te halen en daarna naar huis.

Ja, ik was nu inmiddels ruim vier uur van huis, ik vond het best wel knap van mijzelf, zo voor het eerst weer op pad, maar ook wel weer een beetje eng, ik was ook best wel moe geworden. Toch ben ik opgelucht dat we dit klusje vandaag gedaan hebben, we zijn veel te lang doorgelopen met de oren van Camy. Vanaf vandaag zal het hopelijk opknappen en kan ze weer gaan zwemmen (boven water).



Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten