dinsdag 28 oktober 2014

Day 97


Om 5:30 werd ik wakker gemaakt voor een bloeddrukmeting, nog steeds te hoog, dus kreeg ik extra medicijnen.


De cardioloog was nog langs geweest en zei dat de testen van gisteren er allemaal goed uitzagen.
Hij stelde een nieuwe test voor, waarvoor ik gisteren al een nieuw infuus voor had gekregen, een CCTA.
Deze test is prima voor jonge mensen, als de test oké is dan geldt dat zeker voor de komende 5 jaar.

Eerst even lekker ontbijten. French toast met boter en kaneel.


Camy bleef nog lekker in bed liggen.


Om 14:00 kwamen ze mij halen voor de test, binnen een uur was ik weer terug op de afdeling.
Ik kreeg via infuus weer een contrast vloeistof ingespoten om zo de vaten naar mijn hart te kunnen volgen.

Ook spraken ze over een mogelijke MRI, van mijn hoofd. Eentje die ik vorige keer ook al gehad heb en 1 uur duurde. Of deze test doorgaat hoor ik nog, misschien vandaag of anders morgen.

Het voordeel van een kamer op de 7e verdieping is dat je mooi uitzicht hebt en dus ook alle brandjes ziet.


Op naar morgen, op naar de volgende onderzoeken....

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten