maandag 27 oktober 2014

Day 96

Gisteravond werd ik weer niet lekker thuis. Ik lag al in bed en om 23:00 uur werd ik wakker. Ik trilde en rilde over mijn hele lijf. Ik voelde mij niet goed, wat het nu precies is geweest weet ik niet, maar ik dacht alleen maar ik moet naar het ziekenhuis, dit is niet oké.....

Af en toe heb ik toch nog wat geslapen, maar op een gegeven moment vroeg ik Bram hoe laat het was. Hij zei: " Het is 05:30 uur".
Ik was best blij, in ieder geval was de nacht voorbij. Nu eerst bellen met een dokter, want wat ik vannacht voelde was niet fijn, dat wil ik niet nog een keer.

We konden niemand bereiken alleen 911 en ik wilde niet dat de ambulance mij weer zou komen ophalen en mij naar een ander ziekenhuis zou rijden dan waar ik vorige week was geweest.
Ik vond Florida Hospital zo goed en daar hebben zij mijn dossier.
Dus ik wilde graag naar dat ziekenhuis terug.
We hebben snel alle spullen bij elkaar gepakt, extra kleding en dergelijke, voor het geval we weer moeten blijven.


Bij de emergency zijn we uit de auto gestapt en hebben ons gemeld bij de receptie.
Binnen een half uur lag ik op een kamer, met toeters en bellen. Mijn bloeddruk was weer te hoog!

Ik kreeg gelijk via infuus bloeddrukverlagende medicijnen en later nog pillen.
Met moeite daalde mijn bloeddruk.

Ook kreeg ik de volgende test/onderzoeken:

Röntgen foto van mijn borstkast
CAT scan met en een zonder contrastvloeistof
Bloed afname
Zwangerschapstest

Om 11:30 werd ik naar de afdeling Cardio gebracht en kreeg weer een eigen kamer alleen nu op de 7e verdieping, vorige keer op de 9e verdieping en ik lag toen bij Neurologie.

's Middags kreeg ik nog een Doppler Ultras Sound onderzoek in mijn beide benen.

Om 20:00 kreeg ik nog een 2e infuus met een dikkere naald, au dat deed echt pijn. Voor een andere test die voor vandaag of morgen gepland staat.

Ja, en wat doe je de hele dag, wachten en wachten, Camy zit heerlijk op de ipad.


En Bram, ja die moet ook maar wachten en wachten, gelukkig hebben ze lekkere stoelen.


Op naar morgen, dan horen we meer, ik ben hier nu tenminste op de goede plaats, ik ga niet naar huis voordat ze weten wat er nu mis is met mij!


Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten