donderdag 16 oktober 2014

Day 85



Wat is dat toch goed geregeld hier, dat je familie kan blijven slapen, geen enkel punt.
Het is zelfs normaal dat ze dat doen, de kamers zijn er voor gemaakt.



Vandaag is de dag van de test. De TEE test. Oh, zo spannend.
Om 10:00 werd ik opgehaald en Bram en Camy mochten mee.
Ik werd gelijk naar de 'operatie' kamer gebracht waar allerlei vloeistofjes in mijn infuus werden gespoten.
Mijn mond moest ik openen en daar ging een plastic rondje in, daar kon het buisje dan mooi tussen door.
Daar kreeg ik pas te horen dat het onderzoek onder gehele narcose zou gaan. Oh, das een lekker idee maar ook wel weer spannend want onder narcose gaan heb ik ook nog nooit meegemaakt. Word ik wel weer wakker...

En voordat ik het wist was de test klaar en had ik heerlijk geslapen. Ik voelde helemaal niets, geen pijn in mijn keel. Ja, alleen een beetje suf van de narcose maar voor de rest niets. Goh, die test viel eigenlijk wel heel erg mee!

Terug op de kamer heb ik opgelucht het hele verhaal aan Bram en Camy verteld, want zij waren ook heel zenuwachtig, of alles wel goed zou gaan.

Wat waren we blij dat de test voorbij was!


De dokter had aan Bram inmiddels laten weten dat de test goed was gegaan en dat ook de ruimte achter mijn hart er prima uit zag.

Nu wachten op het bloedonderzoek, want vanochtend zijn er 10 buisjes bloed afgenomen. 
Deze gaan voor onderzoek naar het lab, kijken of er een afwijking is in mijn bloed.

Zo nu eerst maar even lekker slapen, hopelijk.

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten