woensdag 22 oktober 2014

Day 91

Vandaag bracht Bram Camy weer alleen naar school. 
Ik heb rustig aan gedaan, lekker uitgeslapen en daarna lekker buiten gezeten in het zonnetje.


's Middags voelde ik mij best wel goed en ik wilde wel even proberen hou het zou zijn om weer een ritje naar school te doen. Ik besloot dus met Bram mee te gaan om Camy op te halen.


Ze was verrast mij weer eens bij school te zien. Haha, alhoewel dat niet echt op de foto is te zien.


Als je een tijdje niet buiten bent geweest, zie je dat de wereld gewoon doorgaat. Want wat hebben ze nu op de I4 gedaan, meer palmbomen geplaatst. Zo ziet het er nog tropische uit, ik vind het wel een mooie boom en het geeft toch echt een vakantie gevoel


Thuis moest toch nog even het scheerapparaat over Bram zijn hoofd. Camy is er inmiddels ook handig in, dus die kon Bram mooi helpen. Zo weer een lekker kort koppie.


We ontvingen ook nog een leuke, lekkere kaart van moeste, bedankt moeste!


En wederom nog meer lieve berichtjes via Facebook en whats'app. Ook van vrienden van Facebook van Bram tonen hun bezorgdheid, bedankt!
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, want dit doet mij GOED!
Familie, vrienden en kennissen BEDANKT voor de lieve berichtjes, ik waardeer dit enorm!

Bedankt voor het lezen!

Groetjes, Sylvia & Camy

1 opmerking:

  1. Hi Syl. Goed te lezen dat je weer ff eruit bent geweest. Rust goed uit. Xx grtjs Esther

    BeantwoordenVerwijderen